Možná považujete za běžné, že problém s přípojkou internetu se začne řešit, až když ho ohlásíte svému poskytovateli? Součástí každé přípojky wifi internetu u našich klientů je trvalý 24 hodinový a 7 dní v týdnu dohled nad přípojným zařízením (venkovní anténou). Sledují se technické parametry stavu a kvality spojení, pravidelně se sleduje i kapacita spojení, zda stále dosahuje požadované rychlosti dle nastaveného tarifu. Díky sledovaným údajům pak můžeme včas zachytit blížící se problém v podobě rostoucího stromu v cestě spojení, rušení wifi spojení jiným zdrojem vysílání, poškození datového kabelu, nebo spolehlivě rozpoznat, že došlo k vychýlení antény z ideálního směru, třeba vlivem poryvu větru. Pravidelně také provádíme bezpečnostní a funkční aktualizace firmware na zařízeních u klienta a optimalizace nastavení. To vše s cílem předejít problému, nebo řešit problém dříve, než by se v plném rozsahu projevil u klienta a tedy zpravidla i dříve, než problém ohlásí sám klient.
- I když je tato služba obvyklá spíše u drahých firemních přípojek, u nás je v ceně služby každého tarifu a je jedno zda jste firma, nebo domácí uživatel.